„Kościół na rynku. Eseje pastoralne”: spotkanie z ks. Andrzejem Dragułą
Prezentacja online najnowszej książki ks. Andrzeja Draguły odbędzie się 4 lutego o godz. 18 na stronie facebookowej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze.
Z książką można zapoznać się tutaj. Spotkanie poprowadzi Szymon Bojdo, a transmisja odbędzie się pod tym adresem i na fanpage Więzi.
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Książkę można kupić tutaj.