Pomoc
Drodzy Klienci,
jeśli będą Państwo mieli pytania dotyczące zakupów, problemy ze składaniem zamówień, płatnością za zamówienia itp., prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 16:00.
Zespół „Więzi”
e-mail: ksiegarnia@wiez.pl, tel.: 22 827 96 08, 22 828 18 08.
ul. Trębacka 3, 00-074 Warszawa
Konto do wpłat za zamówienia: PKO BP SA 30 1020 1156 0000 7902 0105 3040
*
Skrót informacji dotyczących zakupów w księgarni internetowej „Więzi”
Regulamin księgarni znajdą Państwo pod adresem: https://wiez.pl/wydawnictwo/regulamin
Informację o rodzajach dostawy i formach płatności można znaleźć na stronie: https://wiez.pl/wydawnictwo/dostawa-i-platnosci
Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności dostępnej pod adresem www.wiez.pl/polityka-prywatnosci
Rezygnacja z zamówienia
Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia, czyli odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się pod adresem http://wiez.pl/wp-content/uploads/2020/11/WIE_Z_-Formularz-odstapienia-od-umowy-OK-popr.pdf (nie jest obowiązkowy przy odstępowaniu od umowy). Szczegółowe informacje o warunkach odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie.
Reklamacja
W przypadku otrzymania wadliwego egzemplarza, otrzymania innych niż zamawiane tytułów itp., zachęcamy do kontaktu z księgarnią pod numerem telefonu 22 827 96 08, mail: ksiegarnia@wiez.pl. Jeśli jednak chcieliby Państwo oficjalnie zgłosić reklamację, formularz reklamacyjny można pobrać ze strony: http://wiez.pl/wp-content/uploads/2020/11/WIE_Z_-Formularz-reklamacyjny-OK.pdf (nie jest obowiązkowy przy składaniu reklamacji).