Reklama
Tytuł „Więź” istnieje na polskim rynku już od ponad 60 lat. Jako pismo społeczno-kulturalne zajmujemy się najważniejszymi problemami życia społeczno-politycznego, kultury, religii i historii. „Więź” została założona w 1958 r. przez Tadeusza Mazowieckiego, który był jej redaktorem naczelnym aż do roku 1981. W swojej historii „Więź” wielokrotnie dawała dowody odwagi i wrażliwości w imię obrony podstawowych wartości w życiu społecznym. Dzięki temu wypracowała sobie godną zaufania markę.
Programowym założeniem „Więzi” jest wspieranie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego. Pismo nie jest związane z żadnym środowiskiem politycznym.
Redakcja prowadzi także serwis publicystyczno-informacyjny Więź.pl – serwis dla CZYTELNIKA w internecie, czyli dla kogoś, kto poszukuje czegoś więcej niż krzykliwych tytułów, upraszczających leadów i kolorowych obrazków. Publikujemy w nim wiadomości i nieoczywiste komentarze.
„Więź” ma wiele atutów:
- Jest to tytuł dobrze znany i prestiżowy, cieszy się uznaniem środowisk opiniotwórczych. „Więź” jest wiarygodna.
- Czytelnicy „Więzi” to ludzie wykształceni, liderzy swoich środowisk i społeczności lokalnych. Zdecydowana większość z nich to mieszkańcy dużych miast. Czytają nas także kolejne pokolenia studentów.
- Kwartalnik „Więź” pisze o sprawach istotnych w sposób odważny, skłaniający do własnej refleksji, dlatego czytelnicy chętnie wracają do lektury – każdy numer pisma „żyje” zatem znacznie dłużej niż kwartał.
- Z zebranych przez nas danych wynika, że każdy egzemplarz „Więzi” jest czytany przynajmniej przez 2-3 osoby, zatem z każdym numerem docieramy do ok. 5,5 tys. osób.
- Liczba reklam na łamach „Więzi” jest ograniczona, dlatego każda z nich przykuwa uwagę czytelnika.
- Portal Więź.pl to silne katolickie centrum opiniotwórcze. Przez publikowanie codziennych komentarzy poszerzamy spektrum polskiej debaty publicznej. Odpowiadamy na potrzeby umiarkowanej katolickiej opinii publicznej, która oczekuje czegoś więcej niż sporu „obozu postępu” z „obozem tradycji”.
- Trzymamy więź z czytelnikami na Facebooku i Twitterze. Mamy również swój kanał na YouTube.
- Nasz portal jest coraz większy – obecnie notujemy (dane za grudzień 2020): 1,2 mln odsłon i 445 tys. użytkowników. Wyniki te sytuują Więź.pl w gronie największych serwisów w tematyce religijnej w kraju.
- Współpraca z „Więzią” pozwala połączyć mecenat prestiżowego pisma o długiej tradycji z szerokimi zasięgami, jakie daje serwis internetowy „Więzi”.
W sprawach wykupienia powierzchni reklamowej w kwartalniku oraz na portalu prosimy o kontakt telefoniczny: (22) 827-96-08 lub mailowy: reklama@wiez.pl