Na tym stanowisku będziesz mieć możliwość realnego wpływu na rozwój portalu Więź.pl, kwartalnika „Więź”, naszych podcastów i innych projektów.
Miejsce pracy:
Warszawa / praca hybrydowa
Wynagrodzenie:
7000-8000 zł brutto (w zależności od dotychczasowego doświadczenia i kompetencji)
Kim jesteśmy
„Więź” to jedno z czołowych polskich środowisk intelektualnych. Poruszamy w przystępny i nieoczywisty sposób tematy ważne. Prowadzimy wydawnictwo książkowe, wydajemy kwartalnik, portal Więź.pl, podcasty, a także tworzymy think tank. Z perspektywy personalistycznej patrzymy na wiarę, kulturę, społeczeństwo i politykę. Właśnie z tym przesłaniem chcemy stawać się coraz ważniejszym uczestnikiem debaty publicznej w Polsce. Twoja praca będzie istotną częścią tego procesu.
Zakres obowiązków:
– współtworzenie i realizacja strategii pozyskiwania funduszy na rzecz portalu Więź.pl, podcastów oraz kwartalnika „Więź” i think tanku Laboratorium „Więzi”;
– gotowość do ciągłej współpracy z zarządem stowarzyszenia, zespołem redakcyjnym, członkami szerszego środowiska „Więzi”, a także z potencjalnymi mecenasami, sponsorami, partnerami, czytelnikami i słuchaczami;
– ścisła współpraca z ekspertem ds. tworzenia i realizacji strategii sprzedażowej, marketingowej i reklamowej, którego zapewnia nasz zagraniczny grantodawca;
– budowanie i utrzymywanie relacji z darczyńcami, sponsorami oraz partnerami;
– prowadzenie kampanii fundraisingowych, w tym online i offline;
– współpraca z zespołem redakcyjnym w celu zwiększenia rozpoznawalności marki i przyciągania nowych odbiorców;
– monitorowanie i raportowanie wyników prowadzonych działań fundraisingowych;
– tworzenie materiałów promocyjnych oraz prezentacji dla potencjalnych darczyńców i sponsorów;
– organizacja wydarzeń mających na celu pozyskiwanie funduszy;
– aktywne pozyskiwanie reklamodawców i sponsorów do współpracy z portalem Więź.pl i kwartalnikiem „Więź”;
– negocjowanie warunków współpracy i umów z reklamodawcami;
– współtworzenie ofert reklamowych oraz współpraca z ekspertem i grafikiem przy opracowywaniu kampanii reklamowych;
– zarządzanie relacjami z istniejącymi reklamodawcami oraz poszukiwanie nowych możliwości reklamowych;
– prowadzenie profilu „Więzi” w serwisie Patronite oraz troska o relacje z patronkami i patronami;
– troska o relacje ze społecznością osób przekazujących darowizny na działalność statutową Towarzystwa „Więź”.
Wymagania:
– wysoka kultura osobista;
– duże umiejętności komunikacyjne;
– umiejętność inicjowania i nawiązywania kontaktów;
– podstawowe umiejętności negocjacyjne;
– znajomość rynku mediów internetowych;
– umiejętność raportowania swoich działań;
– samodzielność w działaniu i umiejętność wychodzenia z inicjatywą;
– znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Dodatkowymi atutami będą:
– znajomość technik i narzędzi fundraisingowych;
– doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem funduszy;
– doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowej i pozyskiwaniu funduszy z reklamy.
Oferujemy:
– pracę w organizacji o bogatej historii i ugruntowanej pozycji na rynku;
– możliwość realnego wpływu na rozwój portalu Więź.pl, kwartalnika „Więź” i innych projektów Towarzystwa „Więź”;
– elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej;
– możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach;
– dostęp do różnorodnego środowiska o własnej tożsamości ideowej i otwartego na dialog.
Jak aplikować
Prosimy o przesłanie CV na adres: online@wiez.pl do poniedziałku 19 sierpnia 2024 r. włącznie. Prosimy o wpisanie w tytule maila: „Specjalistka/specjalista ds. fundraisingu”. Ponadto – zamiast listu motywacyjnego – prosimy o przesłanie własnej wideoprezentacji (do 1 minuty). Sposób przekazania nagrania należy wskazać przy przesyłaniu CV.
Prosimy również o dopisanie klauzuli dot. przetwarzania danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim liście motywacyjnym, CV i załączonych dokumentach na potrzebę przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Towarzystwo «Więź» z siedzibą w Warszawie (00-074) przy ul. Trębackiej 3”.